2011.08.30.
19:51

Írta: Admiralilles

08.19

Hazautaztam, hogy csatlakozzak én is a „táborhoz”. Ami annyit tesz, hogy néhányan Siófokon (otthon) töltöttünk szabadságunk egy részét. A program annyiból állt, hogy délután strand, este ivászat a Nosztalgiában). Minden nap. Na, ehhez csatlakoztam én is. Ezen a napon az töltött el a legnagyobb megelégedéssel, hogy kiálltam az igazamért:
Elszámoltam magam, amikor ittam és sajnos hánynom kellett. Kimentem hát a vécére, de az foglalt volt. Végül a csapba hánytam. Egy faszi meg elkezdett basztatni, hogy hogy lehetek ekkora furkó. Legyintettem és otthagytam. A dolog azért csak zavart, úgyhogy miután újra bátorságot gyűjtöttem, odaültem hozzá, hogy megbeszéljük. Elmondtam, hogy nem nagyon volt más választásom és hogy szépen eltakarítottam mindent. Ezt elég jó megoldásnak tartottam, ahhoz képest, ha odahányok akárhova és egy szó nélkül továbbállok. Ezzel egyetértett és bocsánatot kért a basztatásért. Kiálltam az igazamért és győztem!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivsag.blog.hu/api/trackback/id/tr893191384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hayna 2011.09.26. 18:47:47

Minek iszik, aki nem bírja?
süti beállítások módosítása