2011.08.30.
19:49

Írta: Admiralilles

08.17

Ritkán van ilyen, de sikerült kifognom egy sírva röhögős Family Guy részt. Brian és Stewie bezárja magát egy páncélterembe. A két legerősebb karakter az egész sorozatban. Sőt, a két karakter a sorozatban. Ha valakinek véletlenül megvan ez a rész, el szabad küldeni nekem.
Továbbá tegnap befejeztem a Tűz és Jég Dalának első részét. Kínszenvedtem, mert végignéztem a Trónok Harca sorozatot, így végig tudtam, hogy mi fog történni, de ettől függetlenül fantasztikusan megírt, nagyon összetett cucc. És ami a legjobb, elkezdhettem a Királyok Csatáját!

Pál Utcai Fiúk a Zp-ben. Közben leépülés Kingával és Lujóval. És kiderítettem azt is, hogy a vodka-szóda egy jó ital.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivsag.blog.hu/api/trackback/id/tr473191380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása