Szemétkedni jó. Ha a jó ügy érdekében szemétkedsz, az még jobb.
Mostanában rajta vagyok a Vortex Wars-on. Ez egy online rizikó. Nem tagadom, elég jó vagyok benne. A játék kiegészült egy döntetlen funkcióval. Ez akkor jön jól, ha már csak ketten vannak a pályán és akkorák az országaik, hogy azonnal tudják szállítani az utánpótlást. Ilyenkor ki lehet egyezni egy döntetlenben.
A sok idióta viszont beírja pályanévnek, hogy „Draw game”, beszállnak nyolcan, azonnal kiegyeznek egy döntetlenben még mielőtt bármi is történt volna és boldogan távoznak az alamizsna tapasztalati pontokkal. Én ott jövök a képbe, hogy a döntetlent mindenkinek el kell fogadnia. Én belépek ezekbe a játékokba és odaüvöltöm, hogy: „Harcoljatok kutyák!” A nyomik nyolcvan százaléka azonnal felbassza magát és kilép, a maradékot meg lenyomom. De ha nem, akkor is sokkal több tapasztalati pontot kapok, mint egy szaros döntetlennel (mivel egy csomóan előttem hullanak ki) és bónusznak még szemétkedtem is. A jó ügyért.
Ami még említésre méltó, hogy találtam pár nagyon jó térképet (karikatúra stílusban) a Tűz és Jég dala világáról.