2011.11.19.
09:45

Írta: Admiralilles

11.18

Amikor csak te érted a viccet. Tegnap nagy forgalom volt a könyvtárban. Át kellett szaladnom egy vaskos Szociálpszichológia kötetért az olvasóterembe. Annyira siettem, hogy a könyv kicsúszott a kezemből. Nekiütközött egy széktámlának, onnan egy asztal sarkának durrant, majd a szék lábának. Reflexszerűen, „csak le ne essen a földre”- gondolattal még én is belerúgtam, majd egy hatalmas puffanással szinte kifordulva önmagából ért földet a könyv. Annyira vicces volt, hogy hangosan felnevettem és még bőven vigyorogtam, amikor visszaértem a könyvtárba. Szerintem mindenki hülyének nézett, de én értettem a poént.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pozitivsag.blog.hu/api/trackback/id/tr433395675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása